Status
Come and follow my blog. thank you for your supports. :) now i'm officially graduated from UITM. Alhamdulillah :)



Ieqashafiqa

Shoutbox










My words!


Hai. I Ieqashafiqa. Want to know about me? Feel free to follow me. If you gonna search something, in below box!



>> convocation countdown
date : NOW
at:00:00am


>> Bachelor of Engineering (Hons) Chemical
date : 06/09/2014
at:08:30am


>> officially finish my diploma
date : 09/05/2014
at: 09:00am


>> prince proposed
date: 20/10/2012
at: 12:00am



Followers




Blog Archive


 tengah skodeng


Contact Me


: Shafiqa'aziyatul Azie
: @ieqashafiqa
:ieqashafiqa
: My Blog

Tabung Masa Hadapan



header berpusing dan terus menghilang
Saturday 16 March 2013 | 0 Diamond[s]



hye blogger~

hari ini ieqa nak update tuto macam mana nak buat header berpusing dan terus menghilang.
senang jer, meyh sini.

1. dashboard > design > edit HTML
2. tekan F3 dan cari code h1.title {
3. then, cari pulak code kat bawah nie

.header:hover {
padding-left:150px;
-webkit-transition: 2s;
-moz-transform: rotate(360deg);
-webkit-transform: rotate(360deg);
opacity:.01;
}
4. paste kat atas code yang korang cari tadi k.
5. preview & save.

selamat mencuba. :)



Post a Comment

Asslamualaikum~
thanks for the comments. no harsh word ok. :)


Newer Post
Older Post