Status
Come and follow my blog. thank you for your supports. :) now i'm officially graduated from UITM. Alhamdulillah :)



Ieqashafiqa

Shoutbox










My words!


Hai. I Ieqashafiqa. Want to know about me? Feel free to follow me. If you gonna search something, in below box!



>> convocation countdown
date : NOW
at:00:00am


>> Bachelor of Engineering (Hons) Chemical
date : 06/09/2014
at:08:30am


>> officially finish my diploma
date : 09/05/2014
at: 09:00am


>> prince proposed
date: 20/10/2012
at: 12:00am



Followers




Blog Archive


 tengah skodeng


Contact Me


: Shafiqa'aziyatul Azie
: @ieqashafiqa
:ieqashafiqa
: My Blog

Tabung Masa Hadapan



Tuto border keliling blogskin
Saturday 6 April 2013 | 0 Diamond[s]

hye blogger sekalian, sori la. baru nk update. bukan pa, mode final nie. tinggal 2 paper lagi. ahaa, hari ini ieqa nak share macam mana nak buat BORDER KELILING BLOGSKIN.  :)

1. Dashboard > Template > Edit HTML
2. Tekan F3 dan cari kod <table style="
3. Then copy kod dekat bawah nie.

border:1px solid #000000;
4. Paste kod yang korang copy nie tadi kat sebelah kod yang korang cari kat no 2 tue.
5. Preview & save.

oren : ketebalan border
biru : solid / dashed / dotted
merah : warna border 




Post a Comment

Asslamualaikum~
thanks for the comments. no harsh word ok. :)


Newer Post
Older Post