Status
Come and follow my blog. thank you for your supports. :) now i'm officially graduated from UITM. Alhamdulillah :)



Ieqashafiqa

Shoutbox










My words!


Hai. I Ieqashafiqa. Want to know about me? Feel free to follow me. If you gonna search something, in below box!



>> convocation countdown
date : NOW
at:00:00am


>> Bachelor of Engineering (Hons) Chemical
date : 06/09/2014
at:08:30am


>> officially finish my diploma
date : 09/05/2014
at: 09:00am


>> prince proposed
date: 20/10/2012
at: 12:00am



Followers




Blog Archive


 tengah skodeng


Contact Me


: Shafiqa'aziyatul Azie
: @ieqashafiqa
:ieqashafiqa
: My Blog

Tabung Masa Hadapan



Shopping di HIJRAHCOUTURE !!
Wednesday 7 November 2012 | 0 Diamond[s]
hai~ siap pun kerja mengedit. walaupun sik seberapa, ieqa puas hati la juak kan. janji cantik mata memandang. ahaa, tiba masa maok beli baju online. kacak memang kacak. harga pun boleh tahan . ieqa nak beli baju jenis tok sebab ada saiz SS. kompem muat an ieqa bha. ahahaha. korang boleh la ngga dekat home page HIJRAH COUTURE . pilih la nak ney satu korang maok. 
Harga On Sale :  Hanya RM149.00 sahaja sepasang 42% discount
SAVE RM110
Normal price RM259.00


tok salah satu baju nak ieqa maok beli. ehee. selamat bershopping ok. :)


Post a Comment

Asslamualaikum~
thanks for the comments. no harsh word ok. :)


Newer Post
Older Post